Wycieczka do Miedzyzdrojów

12 czerwca  21 uczniów wyjechało na wycieczkę do Międzyzdrojów. Po przyjeździe na miejsce cała grupa udała się do Oceanarium, gdzie podziwialiśmy piękne okazy ryb tropikalnych.

Po tej ciekawej lekcji przyrody zwiedziliśmy centrum Międzyzdrojów czyli słynną Aleję Gwiazd, Amfiteatr, Rynek Miasta oraz przepiękne Molo. Nie ominęły nas również smakołyki, czyli pyszne lody i gofry z bitą śmietaną i owocami.

Największą radość dostarczyło nam plażowanie. Zabawy w piasku, chlapanie wodą i długi spacer wzdłuż morza to niezapomniane chwile na bardzo długo, szczególnie dla tych, którzy nad morzem byli po raz pierwszy w życiu.

Po obiedzie udaliśmy się do pięknego ukwieconego parku gdzie czekała na nas kolejna turystyczna atrakcja. Była to kolejka, która woziła nas po mieście, po różnych zakamarkach Międzyzdrojów. Poznaliśmy historię miasta, usłyszeliśmy ciekawe anegdoty. Dzięki uprzejmości Pana motorniczego, który kierował ciuchcią, dotarliśmy do miejsca postoju autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną do Ośrodka. Ale to jeszcze nie koniec atrakcji.

Na zakończenie gościliśmy  się w Mc Donald’. Zjedliśmy tam nietypową, ale bardzo smaczną kolację: cheesburgery i frytki. Zmęczeni, ale zadowoleni szczęśliwie wróciliśmy do Ośrodka.

Organizatorem wyjazdu była pani Kamila Cierach, a opiekunami były: Pani Barbara Mąkosza, pani Jola Biłas, pani Ela Wilk.

Serdecznie dziękujemy głównemu sponsorowi Starostwu Powiatowemu, oraz wyrazy wdzięczności składamy Stowarzyszeniu Ich Szanasa oraz Szkole Języka Angielskiego Hotline Alicji Grzelak za olbrzymie wsparcie finansowe. Dzięki Państwu nasza wycieczka mogła być zrealizowana.Dziękujemy!